تاکسی های هوایی آرچر پس از آمریکا در امارات پرواز میکنند
به گزارش UAE فارسی، از آنجا، آرچر قصد دارد یک سرویس تاکسی هوایی را در سراسر امارات متحده عربی به عنوان بخشی از یادداشت تفاهم اخیراً امضا شده این شرکت با دفتر سرمایه گذاری ابوظبی (ADIO) راه اندازی کند.
برنامههای توسعه تاکسی هوایی امارات متحده عربی ناشی از قرارداد ۱۴۲ میلیون دلاری شرکت مستقر در کالیفرنیا در ماه آگوست برای ارائه حداکثر ۶ فروند از هواپیمای “نیمهشب” خود به نیروی هوایی ایالات متحده است. در ماه مه، آرچر مونتاژ نهایی را برای Midnight انجام داد، که می تواند چهار مسافر و یک خلبان را حمل کند و تا ۱۰۰ مایل برد دارد.
آرچر میخواهد سفرهای ۶۰ تا ۹۰ دقیقهای با ماشین را با پروازهای ۱۰ تا ۲۰ دقیقهای eVTOL در مناطق شهری جایگزین کند. Midnight برای انجام پروازهای سریع پشت سر هم با حداقل زمان شارژ بین پروازها طراحی شده است.
تاکسی های هوایی آرچر پس از آمریکا در امارات پرواز میکنند:
به گزارش UAE فارسی و به گفته سیف محمد السویدی، مدیر کل، در ماه آگوست، آرچر برای آغاز پروازهای آزمایشی eVTOL در ایالات متحده، گواهینامه اداره هوانوردی فدرال را دریافت کرد، به گفته سیف محمد السویدی، مدیر کل، هنگامی که تاکسی های هوایی آرچر به طور کامل توسط اداره هوانوردی فدرال تأیید شد، امارات متحده عربی آنها را برای استفاده در کشور تأیید می کند. اداره کل هواپیمایی کشوری امارات متحده عربی به عنوان بخشی از قرارداد آرچر با ADIO، این آژانس مشوق هایی را برای آرچر برای ایجاد اولین دفتر مرکزی و تاسیسات تولیدی بین المللی خود در خوشه صنعت خودروهای هوشمند و خودران ابوظبی (SAVI) ارائه می دهد.
SAVI اخیراً در شهر مصدر – یک جامعه شهری پایدار در ابوظبی که توسط Masdar، یکی از شرکتهای تابعه شرکت سرمایهگذاری Mubadala ساخته شده است – برای جذب شرکتهای خارجی و حمایت از نوآوری و تجاریسازی فناوریهای خودروهای هوشمند و خودران راهاندازی شد. مبادله یکی از حامیان آرچر است.
بدرالعلما، سرپرست اداره سرمایه گذاری ابوظبی در بیانیهای گفت که آوردن هوانوردی برقی به امارات متحده عربی به رفع ازدحام با انتشار صفر کمک میکند و به نوبه خود میلیونها سرمایهگذاری مستقیم خارجی و هزاران شغل را در دهه آینده در منطقه به ارمغان میآورد.
بسیاری از خودروهایی که قرار است در امارات عرضه شوند با مشارکت Stellantis ساخته خواهند شد – این خودروساز موافقت کرد که eVTOL’s Archer را در ژانویه به تولید انبوه برساند. آرچر همچنین به دنبال شراکت با تولیدکنندگان محلی است و قصد دارد یک مرکز عالی در ابوظبی بسازد که در آن شرکت بر روی ساخت فناوری های هوانوردی نسل بعدی تمرکز کند.
به گفته کارلوس تاوارس، مدیرعامل Stellantis، تأسیسات تولیدی Stellantis در ایالات متحده به عنوان یک “طرح اولیه برای تاسیسات تولید آرچر آینده” عمل خواهد کرد. امارات در کنار تفاهم نامه با آرچر همچنین قراردادهایی را با خدمات چارتر هلیکوپتر Falcon Aviation و شرکت تعمیر و نگهداری هوانوردی امضا کرده است.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید